tjallalalala



Fyfan vad äcklig kropp hon har över!
hur fan kan man låta sig fotas när man är så fet?

hursomhelst. idag åt jag både pizza och hamburgare. smart man är.
men jag hällde massa chilikrydda på hamburgaren (så det blev lite nyttigare iaf). och sen gav jag bort nästan halva pizzan......

och sen har jag gått två skitlånga promenader och sprungit tre kilometer idag..
och idag åt alla mina kompisar chips men inte jag. man kännersig så himla bra när man lyckas stå emot:)

en dum grej idag är att jag druckit massa alkohol. och cola till det. det är ju fy helvetes onyttigt.
men sen försökte jag dansa så mycket som möjligt också.
haha jag var typ värsta svettfläcken för jag dansade så mycket:)

fan jag måste göra någonting åt att jag dricker så mycket.
man blir så jävla fet av alkohol.
men samtidigt vill jag inte sluta dricka för man blir så glad och det är ju socialt. det hör till liksom. ingen vill ju ha en på en fest om man inte dricker. och jag vill ju dricka. man blir så jävla rolig och självsäker.

aja nu måste jag sova, är så jävla trött.
kommer inte kunna sova allt kommer bara snurra.. haha

Kommentarer
Postat av: Secrethealer

Hej, du borde seriöst söka hjälp, att vara så fixerad över sin vikt är juh en störning.

Varje foto du har är av modeller, som dom flesta lider av ätstörningar, försök inte att bli som dom. Ta och läs om anorexia/bulemi på wikkipedia.

2008-08-30 @ 07:06:58
Postat av: becky

Hur fan kan du lägag upp ett kort på nån sominte ens är din och sen klaga över det så? Har du inge jävla samvete alls??? Om hon tycker att hon är snyggså får hon tycka det.Sen att du har en sjuk kroppsfixering är DIT JÄVLA PROBLEM.Klaga inte på andra.Hon var skit söt på bilden!!!

2008-08-30 @ 19:17:14
URL: http://becky84.bloggspace.se
Postat av: Anonym

herregud hur kan du ens lägga ut en bild på någon och sen klaga över att hon är fet, hon på bilen är verkligen inte FET hon är fin och ser naturlig ut inte sklett så som du.

2008-09-01 @ 16:15:38
Postat av: El bitcho

Åååh så tråkig du som har bloggen är, men har man inget vettigt att komma med måste man ju pladdra

2008-09-01 @ 22:03:14
Postat av: K

Måste bara kommentera fast det är ett äldre inlägg: Visste du att hon är miss någonting och tävlar om miss England-titeln mot de andra SMALA tjejerna!?! Shit, de tycker att hon representerar ett sunt ideal, men hon är ju överviktig trots att hon är så ung, det är ju inte sunt!?! Däremot så är hon modig som utsätter sig för det, måste ju bli ganska hånad av konkurrenterna.

2008-09-03 @ 21:57:58
Postat av: Nikki

Ga sött ansikte men kroppen... Tänk ändå att hon är STOLT & NÖJD med sin kropp!!

Nästan lite häftigt.... =P



2008-09-04 @ 18:46:47
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kan du bara säga nåt sånt? det finns bara ett ord för såns som du!!!! anorexia människor!!! du ska inte klaga på hur människor ser ut!!! det är helt fel av dig!!! hon är stolt över sin kropp! om du ska lägga ut en bild på någon och sedan klaga lägg ut en på dig själv!!!!! då ska du se att det finns flera som tycker att du är jätte smal!!!!

2008-09-12 @ 14:21:24
Postat av: m

du är ju störd i huvudet!

så jävla tråkig blogg, helt sjukt.

2008-09-12 @ 14:22:16
Postat av: Anonym

seriöst, skaffa hjälp! du kommer få fett mycket anorexia, om du inte redan har det! gör något åt det innan det är försent. fast det verkar som det redan är det eftersom du nu är så fruktansvärt fixerad av att gå ner i vikt och inte äta något alls. du kanske inte har hört att man sväller av att inte äta? fast det behöver ju säkert du, så galen som du är, SKAFFA HJÄLP!!!!

2008-09-12 @ 14:24:51
Postat av: Anonym

hur kan man vara så sjuk i huvudet så man svälter sig själv? det är äckligt att vara så smal.

2008-09-12 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0