Tillbaka!



Kom hem senare än väntat. Inte förrän på onsdagskvällen.
Och då ville några kompisar till mig festa.
Och i morse väckte en kompis mig för att gå en promenad.
Sen festade jag lite på kvällen men drack ganska lite.
Och nu sitter jag här vid datorn.

Jag har varit så nyttig jag kunnat vara.
Har tagit så små portioner som möjligt och inte ätit onyttigt.
Men sen har jag ju druckigt massa onyttig alkohol.. menmen.,.

Jag vägde mig på en ganska dålig våg men den visade inte uppåt iaf.
Och det är ju bra:)

Jag har haft hur roligt som helst hela tiden iaf.
Har festat varje dag och gått på massa nattklubbar.
Har träffat massa snygga killar också, åh vad man älskar att vara singel ibland och bara få välja och vraka.
En av dem var stört söt..

Haha, våra dagar såg ut såhär:
Vi gick upp sex på kvällen och käkade middag.
Sen gjorde vi oss iordning.
Och runt nio på kvällen började vi festa.
Gick till massa olika barer.
Och vid ett-tiden gick vi till nattklubbar.
Och när de stände vid fem stack vi hem med några killar..
Och sen var vi hemma vid elva, då somnade vi..

Haha.
Kom in på massa nattklubbar trots att jag är för ung:)


Drack väldigt mycket somsagt men dansade så mycket så tror att det gick jämt.. kanske..

Hursomhelst har jag haft det jättebra.
Och nu är jag tillbaka och ska fokusera mer på att gå ner i vikt igen.

Idag har jag gått ungefär 2 mil:) det är ju bra:)

Nu känner jag att dethär inlägget blir lite långt.
Ska ta ett glas iskallt vatten och sen gå och lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pam

:D åh. sött.

Okej. Vad synd. :( Vad har du haft för dig och allt dessa dagarna? Hur har det gått i matvägarna?



Taack! Glad jag blir. Dom ska bli ännu synligare, det ska allt på min kropp bli, allt förutom fettet. :)



Kramar

2008-08-14 @ 09:42:06
URL: http://pam.bloggagratis.se
Postat av: beecca

Hej :) går det bra om jag länkar? kram

2008-08-14 @ 12:39:07
URL: http://be-thin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0