Taggad Till Tusen!



Tränade inte idag. Kände mig för sjuk.
Om jag tränar blir jag bara ännu sjukare vilket leder till att jag inte kommer kunna träna på jättelänge..
Men jag gick två promenader.
Den första var mer en kort powerwalk och den andra en långpromenad..

Och idag har jag ätit lite frukost, mellanmycket middag och sen en knäckebrödsmacka på kvällen..
Inte så bra med det sista men men..
I fortsättningen ska jag köra med tekninken: inte äta efter middag.
Den verkar bra tycker jag.

De flesta av mina kompisar har gått upp i vikt under sommarlovet. Jag har gått ner!:)
Väger kanske 61 nu. Det betyder att jag gått ner typ 4.5 kilo på typ tre veckor.. Och det är ju helt ok.
Nu har jag två månader på mig att gå ner 9 kilo till.

Och när jag nått 52 kilo. Då ska jag vara nöjd.
Då ska jag försöka hålla mig där.

Jag har kommit på att jag ska väga mig varje dag och om jag väger över 52 ska jag vara lite nyttigare dagen därpå och väger jag under kan jag unna mig att vara lite onyttig.
På så vis kommer jag förmodligen inte gå upp i vikt igen och jag kommer kunna hålla det.
Yeah vad taggad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0