Snyggve

I torsdags var min fettodag.
En dag varje vecka tillåter jag mig att äta vad jag vill utan att ha dåligt samvete.
Mest för att jag ska märka om jag håller på att bli anoretisk igen...
Så jag skrev ingenting här då..

Men den fettodagen sträckte sig över till idag också (fredag).
Jag åt mycket mat och några kex.
Inte bra.

Hursomhelst tittade jag nyss på en film. "Dukes of Hazzard: The beginning".
En av huvudpersonerna spelas av April Scott, och jag måste bara säga att hon har den snyggaste kroppen av alla!
Nu är jag verkligen taggad igen. Jag vill se ut så!



Åh vad perfekt den är!
Dock såg jag något konstigt med hennes lår när jag tittade på bilder på henne.
Och sen har hon för stora bröst...
Men annars..
Asfin midja! Titta på fler bilder (eller filmen) så kommer ni förstå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon har ju kött på benen, fläsk på röven och en hälsosam midja. MMMHMHMMM grrrr

och det är exakt så du ser ut

2008-08-02 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0