"Nothing Tastes As Good As Thin Feels"

Igår  var en stressig dag.
Jag vaknade upp och var skitsjuk.
Men jag orkade inte bry mig om det för jag och några kompisar hade bestämt oss för att festa på kvällen och jag var sjukt taggad för jag har inte festat på hur länge som helst.
Så det var ju typiskt att jag skulle bli sjuk...

Hursomhelst gick jag upp ganska sent.
Sen gick jag en promenad med en kompis.

Och sen var jag tvungen att äta eftersom vi skulle dricka på kvällen.
Det är ju inte så bra att dricka på tom mage liksom..
Och speciellt när jag inte druckit på jättelänge..

Kände att jag iof gärna skulle testa det men då skulle det bli svårt att veta hur mycket jag kunde dricka (annars vet jag ju på ett ungefär) innan det går överstyr..
Och jag skulle ju hem sen på kvällen igen..


Så jag käkade färdigmat på ungefär 500 kalorer (usch vad mycket!).

Sen stack jag iväg och drack massa. (det är ju skitmycket kalorier i sprit..)

Och sen när jag kom hem så fyllekäkade jag lite.

Jag visste att jag bara skulle ångra mig om jag åt onyttigt så jag fyllekäkade massa fil och lite nyttiga flingor (det var ju duktigt gjort iaf..)


Men nu har jag lite ångest för att jag åt så mycket igår.

Herregud.

Idag ska jag försöka fasta..


Ganska bra att jag är sjuk då för då kan jag skylla på det och säga att jag inte är hungrig..

Fast jag har iof planer för ikväll och tänk om jag inte får gå ut för att dom tycker att jag är för sjuk...

Jaja, kan ju bara säga att jag mår bra men har ont i halsen.


Kommentarer
Postat av: Blueberries

sök på bantarsoppan på google så hittar du receptet :)

2008-08-05 @ 16:18:56
URL: http://blueberriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0