Matmatmat



Skolan har börjat.
Nu börjar det svåraste året (andra ring) på den svåraste linjen och svåraste skolan (i min kommun..).
Därför måste jag börja äta frukost, annars kommer allt gå ut över skolan..
Och sen måste jag äta lunch, eftersom kompisarna kommer tycka man är konstig annars.
Och sen måste jag äta middag, för mina föräldrar kommer bli oroliga annars.

Till frukost varje morgon kan jag ju käka ett halvt/ett äpple elr nått. Väldigt lite iaf. Då kan det t.o.m. vara bra att äta frukost för förbränningen sätter igång då.
Och lunchen kan jag ta ganska lite av. Samma sak med middagen.
Och sen kan jag ju träna efter skolan också.

Dethär kommer gå bra.
Jag ska inte få panik för att skolan börjar... av den anledningen iaf..

Snart tänkte jag åka iväg och träna för första gången på längre, är fortfarande lite sjuk men det struntar jag i faktiskt.
Om jag blir sjukare så blir jag det...
Kan ta det ganska lungt idag iaf..

Lycka till allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0