kort

idag har varit en helt okej matdag. men det måste bli bättre.
fick reda på att en kompis till mig har bullimi också.
hon vet inte att jag vet det.
hon vet inte att någon vet det.

vad ska jag göra med henne?
spy är inte bra.

men jag ska inte hindra henne.
vill hon spy får hon göra det.
hon borde ju sluta någon gång iaf..

vill hellre att hon ska vara en anorexiker isåfall...
jaja., jag ska inte säga något.
det kanske inte är så farligt att spy..

lånar en dator nu.
har inte fått internet än.
måste gå.
hejdå

man är bara ung en gång och den gången kan man väl vara snygg och lycklig (smal).
äta kan man ägna sig åt när man blir gammal.

Kommentarer
Postat av: ..

du är ju helt sjuk!

aneroxia är okej? vad fan pratar du om?!

du jag ska säja dig, att det som du håller på med slutar inte bra på något vis! Tro mig, jag har varit där och det var ett rent helvete!

Jag och en kompis bestämde oss för att gå ner i vikt, bara på ett bra sätt förstås. Inte äta godis eller onyttigheter och gå ut och gå om kvällarna.

det funkade ett tag, men efter ett tag började vi hetsa varandra att äta mindre och tillslut slutade vi äta. min vän började även spy, och det hela slutade med att vi hamnade på sjukhus.

Doktorerna tvingade i oss mat och näring, men min kompis hade förstört sina kötlar, så hon kunde inte längre behålla maten. Hon spydde upp allt hon fick i sig.



Hon dog. Hon har varit död i ett år, 1 månad och 27 dagar idag.

du förstör dig bara, och till ingen andledning. jag förlorade min bästa vän, min pojkvän och mig själv i min bantning. det är inte värt det.



bara så du vet.

2008-09-12 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0