Kommer tillbaka på tisdag..



Dethär kanske är den sista gången jag skriver på typ en vecka.
Imorgon (idag) vid lunch ska jag iväg på en femdagars fest.

Kommer hem på måndag kväll. Typ vid elva kanske? Elr senare.
Så jag kommer kanske inte kunna uppdatera förrän på tisdag.
Men får jag tag på en dator skriver jag.. om ingen är i närheten..

Jag gick en promenad senare på kvällen så enligt kalorier.nu kan jag äta 40 kalorier till och ändå nå min målvikt:)
Men jag är duktig, jag gör det inte:)

Har motstått mycket godsaker idag.
Pappa kom in i mitt rum och gav mig choklad.
Men jag slängde ut den genom fönstret när han hade gått ut.

Hejdå sålänge allihopa och lycka till med ert bantande.
När jag kommer tillbaka vill jag väga under 60!
Kommer förmodligen inte lyckas eftersom det är fest (=mycket alcohol och mat) men ska göra allt jag kan.
Ska dansa så mycket som möjligt och röra på mig mycket! Elr skylla på att jag är lite sjuk..
Det första alternativet är kanske bättre om jag inte vill framstå som värsta tråkmånsen..
Man kanske kan blanda båda lite...

Berättar hur det gick sen! Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Blueberries

jaru ingenaning :P För tillfället hatar jag den , kan knappt få i mig en portion soppa har tröttnat på den så mkt. Men jag ska äta den tills den tar slut vilket innebär typ hela resten av veckan:P

2008-08-06 @ 10:44:01
URL: http://blueberriies.blogg.se/
Postat av: pam

inte tillbaka än? :(((

Berätta hur din helg varit för mig!



Kramar

2008-08-12 @ 22:47:39
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0