Klarade det!

Igår åt jag ingenting på hela dagen!
Jag drack bara te och vatten.
Är jättenöjd över mig själv!

Idag var jag däremot tvungen till att äta frukost.
Men jag åt ganska lite.
Lite youghurt som innehöll 60 kaorier / 100 gram.
Och jag kanske åt 150 gram av den? Elr mindre?
Blev typ sex elr sju små teskedar iaf..

Nu ska jag vila lite sen ska jag

-------

Blev avbruten för att en kompis sprang in i rummet där jag satt så jag var tvungen att stänga ner, men nu har hon gått:)

Hursomhelst ska jag iväg och träna snart. Jobbigt. Inte alls sugen.
Och sen ska jag laga middag för hela familjen ikväll.
Då måste jag äta.
Och jag har en dålig vana av att småäta medans jag lagar.

Ska laga någonting nyttigt iaf.
Har någon något tips?

Något vegetariskt tror jag iaf.
Elr någonting med ris.

Förresten har jag kommit på att jag tycker att Natalia Vodianova är en av världens vackraste kvinnor.
Älskar henne och hennes kropp! Så perfekt smal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0