Kan hon bli så smal kan väl jag gå ner nått kilo...



Idag har varit en helvetesdag.
Skolan suger.
Har gått två dagar i skolan och har redan skolångest.
Jag grät idag för att det var så hemskt.
Vi har redan flera miljarder läxor.
Jag har somsagt börjat den värsta pluggigaste linjen i världens mest pluggiga skola.
Jag orkar helt enkelt inte fokusera på maten.
Om jag inte äter ordentligt blir jag trött och somnar direkt efter skolan. Och sen går jag och segar i skolan.

Jag började dagen med att äta pyttelite frukost.
Vid lunch åt jag ändå ganska mycket.
Och när jag kom hem åt jag lite flingor.. Och sen lite choklad... sån där fin choklad som är stört god och stört onyttig.. fem bitar.. Och nu ska jag snart äta middag..

Jag orkar inte mig själv..
Jag klarar inte av skolan och jag klarar inte av mitt vikt-mål..

hejdå sålänge..

Kommentarer
Postat av: beecca

Åh, jag känner samma :( skolan är mycket nu, och jag är nervös :S maten går inte alls bra :(

be strong , kram

2008-08-20 @ 20:04:10
URL: http://be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Elina flina |

Hej igen, Ni får humörsvängningar för ni inte äter m-m, Och energi får ni inte heller, De är bra atyt veta.





Lycka till! Allt ordnar sig.

2008-09-10 @ 01:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0