Frukost vs inte frukost



Hann inte skriva klart förra inlägget för jag blev avbruten.

Har ingen egen dator än...


Idag har jag käkat frukost. Lite granna bara.

Och nu ska jag snart iväg och träna.


Innan hoppade jag över frukosten på helgerna, men nu har jag kommit på att den sätter igång matsmältningen och gör att man bränner mer istället.

Så därför ska jag alltid äta frukost, men väldigt, väldigt lite:)


Nu ligger jag ganska långt ifrån mitt mål...

Känner att jag kanske måste fasta någon dag för att komma ikapp igen...


Idag ska jag springa 3 km och sen gå en promenad.

Hejdå sålänge!

Lycka till allihopa!


Kommentarer
Postat av: pam

Duktig du är som klarar av att springa sådär långt. :)

Du bevisar att du kan. Kan du så får du. Du kommer ha dina mål framför fötterna snart!



Kram

2008-09-01 @ 20:25:49
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0