Eksemet

Tittat på supersize vs super skinny.
Det är skola imorgon så jag borde egentligen sova.

Känner mig hungrig, det är en så skön känsla.
Förstår inte glädjen med att äta nu...

Jaja, ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig..
Godnatt. Och lycka till med att gå ner i vikt.

En kompis till mig sa för några år sen såhär:
"Jag ser fett som ett eksem. Att jag typ är allergisk mot mat för när jag äter det så kommer fettet som ett eksem. Ju fetare mat - ju värre blir eksemet. Och om jag tränar går det fortare att bli av med eksemet. Varje situps jag gör hjälper till. Och ju mer man ser mina eksemutslag, ju mer äcklad blir människor av mig."

Jag tyckte hon var konstig då. Nu förstår jag bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0